Saturday 19 October 2013

Novel


Bismillahirahmanirahim

Assalamualaikum w.b.t

Hai. I create this entry in the morning. 1.02 am on 19 oct 13. I can't sleep. I dont know why. So i decided to design a temporary front page for my first novel. Also known as cover. I'm still new in writing a novel. But, wish me luck okay? I will keep trying and never stop praying. Only HIM has the right on me. Everything that I did, adalah dengan izin ALLAH SWT. Dan idea untuk membuat novel ini juga lahir dan datang dengan izin-NYA.

Let me show you my first cover novel. designed by me. I used photoscape and picmonkey.


mencintai seseorang itu bukan bermakna kita mampu untuk memiliki dia.. tapi cukuplah dengan menyatakan rasa sayangmu padanya. berserahlah kepada Yang Maha Kuasa. 

ucapkan syukur kerana DIA ingin berikan yang lebih baik untuk hambaNYA. kadang-kala belajar mencintai orang yang mencintai kita adalah jauh lebih indah daripada belajar melupakan seseorang yang kita sayang.

Jadi terimalah setiap insan yang menjadi jodohmu dengan hati yang ikhlas kerana DIA. ALLAH itu Maha Mengetahui. Jodoh yang sudah tertulis di Luh Mahfuz adalah yang harus kita curahkan kasih sayang dan cinta. Semaikan rasa rindu dan kasihmu hanya untuk dia. 

Kerana ALLAH telah tetapkan cinta mu dan dia untuk terus bersatu. InsyaALLAH... love till Jannah. Amin.

No comments:

Post a Comment