Sunday 3 June 2012

Masquerade



Assalamualaikum

Masquerade...Yes it is masquerade.Oh my, i'm so in love with it.Okay, so last week I went to Jusco with my bestfriends before we go to our bestfriend's house to do our addmath and account paper work..So we went to Jusco, at the shop I saw they sell masquerades..Ada macam-macam warna..Pink,Purple,Putih,Emas,Black,Biru..And yeah, I choose the blue one.Cantik tuuuu! Harga pun berpatutan..Only RM1.80.

At home, I took a picture of it..Here it is..


wow, mean I dah ada dua masquerade lah macam ni,satu lagi warna pink..I like..

Sampai sini dulu lah, nak siapkan kerja addmath dengan akaun.
Jumpa lagi.

3 comments:

  1. lawa masquerade nih~ tp bila waktu yg sesuai nak pakai ? ~.~

    ReplyDelete
  2. by the way, sye pun kpoppers gak xD

    ReplyDelete
  3. hai..sorry late. :) thanks, act beli ni saje2 je, tp bole pakai time birthday party.., i'm kpoppers juga :D

    ReplyDelete