Wednesday 11 July 2012

11 July 2012


Assalamualaikum

Hai guys! So how are you doing? Hope you are in the pink of health okay.
I just got back after we finished the Annual Sports Day at AU2.I think this is the best activities after Merentas Desa.Actually I didn't participated at all masa sek kita orang buat larian ni, aku tak nak, malas nak lari..aku lagi suka bagi check point kat pelari tu.Ini tahun terakhir aku bertugas, ketua QM cakap, "thanks sangat-sangat sebab membantu dalam hal pengurusan hari sukan". Mestilah ini kerja yang paling best aku rasa, dapat pakai seragam QM warna merah sama-sama.Dapat makan sama-sama dengan semua QM dan cikgu-cikgu.Bergurau senda,gelak ketawa, senyum-senyum,angkat barang sama-sama..bestnya.Aku rasa nak terus kekal jadi QM even lepas aku habis sek nanti.

So dipendekkan cerita pagi tadi aku sampai kat padang AU2 tu pukul 7.01 minit pagi.Ambil kau, semangat aku nak bersukan.Semalam tak dapat tidur sebab excited nak bertugas jaga stop-watched hari ini.Sampai-sampai je rehat kejap kat bawah khemah.Tak ada benda nak buat, aku bergambar dulu.Simpan kenangan setelah 4 tahun aku berkhidmat dengan QuaterMaster ni. *Mak nak nangis, tak kira tahun depan aku nak beli juga baju QM yang baru.If boleh, sampai aku kerja pun aku still nak beli baju QM.Buat koleksi, biar penuh almari aku dengan baju Merah ni.

Kejap aku baru teringat yang aku belum habis edit gambar lagi.Lol, serious aku pelupa orangnya, haha.Tak apa, Insya-Allah aku habiskan kerja meng-edit tu malam ni.Ohh before that bila mula je perbarisan sampailah habisnya ucapan oleh Guru Besar sek, maka secara automatiknya, Sukan Tahunan sek aku dirasmikan.Aku rasa kat situ ada mood birthday party sikit, sebab ada belon.Banyaknya belon.Dengan pantas aku terus snap gambar tu.Weheee...


Aku semangat zoom kat langit, takut kalau tiba-tiba belon tu terbang jauh, rupa-rupanya dah siap ikat dengan tali, baru nak minta satu.Tapi tak apalah, balik dari padang tu aku beli belon sendiri.

Sampai sini dulu tau..nak iron baju sek dulu..hehe

by

No comments:

Post a Comment