Sunday 8 July 2012

Nak Tulis Apa Ni??


Assalamualaikum to all my readers

^,^

Miss you sangat-sangat.Aku tak tahulah nak tulis apa untuk entry kali ni.Ada idea tak?Aku nak main game pun tak tahu nak main dengan siapa.Main dengan adik aku, memang berjanggut plus gugur baliklah kalau nak main dengan dia.Aku tengok adik aku ni memang kusyuk kalau dia tengah main PES 2011 dia tu.Sampai aku kat sebelah dia pun, dia tak sedar.Tau-tau je sofa dalam bilik dia dah bersepah, aku dah lipat-lipat bantal tu.Hahaha, kejam tak? *selang beberapa saat... "kejam",jawab adikku Ashraf tu.

Eh aku tak ada idea betul ni.Chopp! Ahha, aku tau.Kita cerita pasal Hari Raya Aidilfitri nak.Even puasa pun belum, tapi semangat raya aku ni dah berkobar-kobar jadinya.Tambah pula mak aku dah tanya, tahun ni baju raya nak warna apa.Tapi dalam kepala aku time tu hanyalah, rendang,ketupat,sambal udang, paling-paling aku tunggu Duit Raya.Dapat duit raya dari parents aku, memang terus simpan dalam purse, standby sebelum keluar shoping.Selalunya aku just beli barang-barang korea dan jepun je.Sometimes aku beli makanan macam coklat,sweets,potato chips*yeah my fav .

Kalau balik kampung untuk raya, tempat yang paling best untuk dilawat ialah sawah padi.Fuhhh kalau pergi sini rasa macam berlakon drama cinta-cinta je.Huahuahua. Dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa, meniup menyapa tubuhku yang sedang berdiri menungkan sesuatu. *Macam ayat untuk karangan bm UPSR aku je.Okayla tu, inspirasi dari novel, hehehe.

Ni je ke yang aku nak tulis, macam bosan je.Jap-jap fikir lagi.Aah la, memang ni je yang aku boleh tulis pun, tak ada idealah, Buntu kepala fikiran aku.

Sampai sini je la dulu.
See you later guys. 

By,

Sebelum tu nak ucap 

Selamat Berpuasa & Selamat Hari Raya Aidilfitri

No comments:

Post a Comment