Saturday 11 August 2012

Tidy My Room


Assalamualaikum

Wohooo hari ni hari sabtu dan disebabkan semua homework aku dah siap, maka aku tengah merajinkan diri ni nak kemas bilik.Macam biasa tiap weekend aktiviti aku kemas bilik.Dan macam biasa lah, barang-barang cute wajib dalam bilik aku ni.Yang bertemakan purple pink, wow!

mini blackboard


okay *syahirahliese* official name twitter dengan fb aku.

Japp, tengah sedap menaip jari-jemari aku ni dok ketuk-ketuk keyboard ni, tiba-tiba rasa malas pula nak mengemas,haha.Terserlah yang aku rajin sekejap je.Yeap! aku nak memperajinkan diri balik ni.Chopp! setelah lama aku tengok bilik aku ni, ye aku perlu mengemas.Buku revision dah berselerak kat atas meja belajar aku ni.Side table ni pun dah macam apa, hp,camera,calendar,PD,perfume semua dah bercampur-aduk.Okaylah, aku memang kena kemas bilik aku dulu ni.

see ya,
selamat berbuka puasa

No comments:

Post a Comment